Tegemist pole maailmas sugugi erakordse algatusega. Näiteks juba 1971. aastal otsustati Colomiers’s Prantsusmaal seesuguse lahenduse kasuks. Tasuta bussisõit on tänini selles umbes30 000 elanikuga Toulouse’i eeslinnas ka säilinud. Kas tegemist on lahendusega, mis võiks leevendust tuua ka siinsetele liiklusprobleemidele?

Iseenesest tundub tasuta ühistranspordi pakkumine väga atraktiivne, seda eriti märkimisväärsete liiklusprobleemidega linnades. Samal ajal ei tähenda seesugune projekt sugugi pelgalt piletiraha küsimisest loobumist, vaid eeldab ka põhjalikke investeeringuid, et tulla toime kasvava sõitjatevooga. Maailma praktika näitab, et tasuta ühistranspordi pakkumisel võib selle kasutatavus piisavalt hea teenuse korral suureneda plahvatuslikult, ulatudes pikemas perspektiivis isegi üle tuhande protsendi.