Inimesena, kes ei ole tasuta transpordi idee lausvastane ja on aeg-ajalt kasutanud igasugust ühistransporti – ka maakondlikku –, oleks mul huvitav olnud lugeda ministri viimasest isiklikust bussisõidust maakonnatranspordiga. Mitte mõnest paraadkülastusest ühistransporti, vaid päris katsest maakondlikku ühistranspordiga mõistliku aja jooksul punktist punkti ja tagasi jõuda. Selline näide andnuks mingigi kaalu Simsoni lausele „on lihtne kritiseerida plaani pealinnast lahkumata ning ise antud liine mitte kasutades”.

Teiseks olnuks huvitav lugeda mõnest liinivõrgu arendamise eduloost. Näiteks nn nõudebussidest, mis Põlvamaal juba aastaid kasutusel olnud. Kuidas need on ennast õigustanud? Kas seda lahendust võiks laialdasemalt kasutada üle Eesti, et ühistransport oleks kõigile kättesaadav, aga kulud ei kasvaks üle pea?