Facebooki andmeleke tekitas palju küsimusi ja poleemikat ka Eestis. Meid häirib, kui usaldust kuritarvitatakse, isegi vähimal määral.
Inimeste isikuandmete kaitsega on tegeldud pikka aega, mille üks põhjus on vajadus inimest turvata tugevama poole, näiteks teenusepakkuja eest.

Me anname oma andmeid sageli kergekäeliselt ning ühtäkki avastame, et sellel, kellele me need andmed andsime, oli nendega veidi teine mõte, kui me eeldasime. Või tekkis tal see mõte siis, kui ta oli meie andmed kätte saanud. Näiteks jagada meie andmeid kolmanda osapoolega. Rämpspost võib olla juhuslik, kuid ei pruugi.

Kui meil on võimalik kuskil veidigi alla saada või tasuta kohv, siis kasutame neid hea meelega. Eriti siis, kui me tahame selle ostu teha igal juhul. Meil on kasulik meile kuuluvaid andmeid teenusepakkujaga jagada, sest me ootame tema pakkumist – näiteks 5ndat tasuta kohvi.
Enamik tarbijaid on kogenud, et mittelojaalseid kliente kipuvad teenusepakkujad „karistama“.