Värske määrus paneb paika piletihindade vahemiku, jättes ühtlasi maakondlikele ühistranspordikeskustele päris suure otsustamisõiguse. 

Pikk poliittants tõi aga kaasa ühe väga hea asja – hulk ärksaid inimesi hakkas tegutsema selle nimel, et leida tänastele probleemidele tegelikud lahendused. Nimelt vajus senises tasuta asjade lubamise tuhinas tagaplaanile eesmärk, mis olgu siinkohal üle korratud – reformi ühistranspordi vallas on vaja selleks, et kindlustada inimesed paremate liikumisvõimalustega ning tagada, et nad pääseksid tööle, kooli, poodi ja arsti juurde. Tasuta bussiliinidest pole ju kasu, kui buss sinu kodu lähistele üldse ei käi või kui ta sõidab valel ajal valesse kohta. Külavaheteedel kulgevad tühjad bussid, mida maksumaksja rahaga käigus hoitakse, ei leevenda mitte kuidagi kaugemate nurkade inimeste liikumismuresid.

Nii ongi riigikogu e-Eesti toetusrühm on koos ekspertidega lükanud üle poole aasta hoogu sisse nõudluspõhise ühistranspordi ehk siis nutitranspordi projektile. Juba sel suvel piloteerime me seda tulevikulahendust Saaremaal.