Jätkates irooniata, väärib rõhutamist, et reedel Eesti Päevalehes ilmunud intervjuus ei andnud minister isegi mitmekordse küsimise peale selget vastust, millise tulemuse peab reform saavutama, et selle saaks kuulutada õnnestunuks. See, et miljoneid eurosid asuti laiali külvama enne konkreetseid mõõdikuid ja eesmärke selgeks tegemata, on vastutustundetu. Minister peaks oskama vastata küsimusele, kui palju peab maakondliku ühistranspordiga tehtavate sõitude arv kasvama, et 13 miljoni euro kulutamine tänavu ja edasiste summade kulutamine ennast õigustaks.

Ministri enda propagandast lähtudes võiks eesmärgiks seada 30% kasvu mõne aasta jooksul. Olevat ju ministri sõnul 30% autosõitjatest ühes uuringus öelnud, et tasuta sõit paneks neid bussi kasutama. Paraku teatas selle uuringu teinud Kantar Emor, et Simson tõlgendab uuringut vääralt: „Küsitluses polnud ei Simsoni meedias levitatud küsimust ega ka sellele ligilähedast tulemust.”

Häda on selles, et Simson rõhub sõnale „tasuta”, mitte sellele, mis on inimestele transpordi puhul hinnast tähtsam.

Tegelikult jätkub autostumise kasv isegi Tallinnas, kus tänavu viiendat aastapäeva tähistanud tasuta ühistransport võiks autosõitjaid teatud tingimustel tõepoolest köita. Häda on selles, et Keskerakond rõhub peamiselt sõnale „tasuta”, mitte sellele, mis on inimestele transpordi puhul hinnast tähtsam – liinide sobivus ja kiirus. Simson on küll lubanud ka liinide tihendamist, aga seda 1. juulist ei tehtud.