Ilmselt on suurlinnades paljudele sööbinud meelde muljetavaldav kogus mootorrattaid ja rollereid, mis roheliste fooritulede süttides esireast sumiseva mesilinnuparvena lendu lähevad. Tihtipeale on selle jaoks stoppjoone ees lausa eraldi ala asfaldile märgitud. Frustratsiooni see kellelegi ei tekita, kõik on viisakad ja üksteise suhtes mõistvad.

Jätkates mõttearendust just Euroopa kontekstis, hakkab tähelepanelikumal vaatamisel silma, et suur hulk neist kaherattalistest ei ole sugugi pinisevad ja sinist suitsu väljaajavad mopeedid, samuti on arusaadavatel põhjustel selges vähemuses suurekubatuurilised mootorrattad - nendega on tore liigelda eelkõige linnast väljas.

Hakkasin huvi tundma, kas tõesti on nii suur kogus inimesi otsustanud liiklusummikutest ja parkimisprobleemidest vabanemise eesmärgil läinud A-kategooria kursustele? Pärast põgusat guugeldamist selgus tõsiasi, et üllatavalt paljudes riikides tohib teatavatel tingimustel sõita kuni 125 kuupsentimeetrise mootoriga sõidukitega B-kategooria juhitunnistusega, ehk teisisõnu autojuhiloaga.