President Lennart Meri näiteks unistas Tallinn - Berliini rongiühendusest, mitte luksuslikematest restoranvagunitest Moskvasse.  Reformierakonna plaan on kvaliteetsed ühendused, mis teevad Eestit suuremaks, liites meid ruumiga kuhu tahame kuuluda. Siseriiklik teedevõrk peab olema kaasaegne, inimeste teedelveedetud aeg lühemaks muutev ja ohutust, mitte liiklusstressi pakkuv. Tallinn - Helsinki tunnel kasvatab majandust, nagu ka lennuühendused. Neljarajalised teed tõstavad ohutust ja annavad majandusele uut hoogu üle Eesti.

Kaugemalt kodupoole tulles - Eestit teevad suuremaks kvaliteetsed ühendused Euroopaga. Rail Baltic - kiire rongiühendus Euroopa südamesse - on Lennart Meri unistuse realiseerimine. Sõit rongiga Berliini on vähem kui kümne aasta pärast reaalne võimalus. Reserveeritult tuleb suhtuda selle ühenduse kriitikutesse. Palju sõltub istekohast, Keskerakond on tänaseks näiteks pooldajaks üle tulnud. Liisk on pealegi juba langenud, trammiühendus Lennart Meri nimelise lennujaama ja Tallinna südalinna vahel on Rail Balticu tuleku esimene käegakatsutav samm. Uued trammid ja ühendused on pärit juba eelmise valitsuse ajast, nagu mõtted Tallinna Sadamast sarnase trammiliini vedamisest, kuid transpordivaldkond ongi pika inertsiga - täna tehtavad valikud avaldavad mõju pikalt.