Neile ja paljudele teistelegi küsimustele saab esimesed vastused juba oktoobris, kui tulevad esimesed reitingunumbrid. Ent laiemas pildis on tegemist siinsete telekanalite eneseotsingutega telerivaatamise trendide lõikes laiemalt. Tehnoloogia areng, seadmete ja vidinate paljusus ning kõikjalt leitav ja striimitav uudislik, meelelahutuslik või sotsiaalne sisu tõstatab nii meil kui mujal ekspertide-analüütikute aruteludes ja inimeste igapäevavestluses küsimuse - kas traditsiooniline televisioon on oma aega ära elamas või juba ära elanud?

Kõrvuti praeguste uute-vanade saatejuhtide isikutele keskenduvate uudiste kõrval pole meilgi haruldased pealkirjad stiilis "Mul pole telerit juba aastaid, sest midagi sealt vaadata niikuinii pole" või "Netflix ja Amazon Prime panevad TV-programmidele kabelimatsu" ning võib jääda mulje, justkui võiksid ETV, TV3, Kanal2 ja kõik teised telekanalid mitte sugugi kauges tulevikus uutest sügishooaegadest sootuks loobuda ja uksed parem kinni panna.

Ikka telerirahvas

Teisalt igakuised Kantar Emori auditooriumiuuringud räägivad vähemalt täna sootuks teist keelt .